KCI Hoists Oy ja Vallog yhteistyöhön tavaran vastaanotto- ja lähetystoiminnoissa

KCI Konecranesin tytäryhtiö KCI Hoists Oy ja Vallog Oy ovat tänään allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen koskien tavaran vastaanotto- ja lähetystoimintoja. Sopimuksen mukaan Vallog tuottaa logistiikkapalvelut, jotka sisältävät materiaalien vastaanottotoiminnot ja  tuotteiden pakkaus- ja lastaustoiminnot KCI Hoists Oy:n Hämeenlinnan yksikölle. Sopimuksen osana 16 työntekijää siirtyy Vallogin palvelukseen ns. vanhoina työntekijöinä.

Sopimus tukee strategiaamme keskittyä avainprosesseihin ja siten lisätä joustavuutta ja toiminnan tehokkuutta. Yhteistyön tarkoituksena on taata kyseisten logistiikkatoimintojen jatkuva kehittäminen ja kustannusten pienentäminen.

Lisätietoja antaa:
Ari Kiviniitty, toimitusjohtaja, KCI Hoists Oy, puh. 020 427 3300

KCI Konecranes on maailman johtava uudenaikaisiin nostolaiteratkaisuihin ja kunnossapitopalveluihin erikoistunut konepajakonserni. KCI Konecranes on maailman johtava raskaiden prosessinostureiden toimittaja sekä satama- ja telakkanostureiden maailmanlaajuinen toimittaja. Vuonna 2003 konsernin liikevaihto oli 665 milj. euroa. Konsernilla on 4300 työntekijää 34 maassa eri puolilla maailmaa.

Vallog Oy on suomalaisen metalliteollisuuden valmistus- ja logistiikkapalveluihin erikoistunut yritys. Vallogilla on noin 70 työntekijää Tampereella ja Hyvinkäällä.